Mūsu pārliecība
Mūs vieno pārliecība par to, ka savas vērtības apzināšanās un iekšējo resursu praktisks pielietojums ir pamats indivīda konkurētspējai XXI gadsimtā. Ne tehnoloģijas, ne ārējie resursi nevar būt stabilitātes un izaugsmes pamats - tie ir vērtīgi kā instrumenti, taču pats galvenais - ir indivīds.
Kas mums ļoooooti labi padodas
Tas, ko ZINIS prot lieliski (pajautājiet jebkuram, kas mūs dzirdējis) - iedegt "gribēšanas AUGT & DARĪT dzirksti" ikvienam, kurš ir apcerējis jaunus darbības virzienus, jaunu profesinālās dzīves ceļa sākšanu, taču līdz šim to atstājis kā sekundāru jautājumu.
"Ceļakāja"
Mēs
nepalaižam plašajā pasaulē tikai ar dzirksteli acīs. Mēs dodam arī "ceļakāju":
- modinām ikvienā aizsnaudušos radošuma garu (ar ātrām, bet jaudīgām radošās domāšanas metodēm),
- Tu vari sākt viens, tomēr vēlāk būs nepieciešami domubiedri (dalāmies pierādītās atziņās par
"zelta komandas" sastāvu),
- apgaismojam, ar ko VIEDĀ nauda ir labāka par
vienkārši naudu (un pačukstam, kur to meklēt Latvijā),
- trenējam iemaņas domāt starpdisciplinārā griezumā un radīt XXI gadsimta garam atbilstošus risinājumus,
- palīdzam formulēt un pārliecinoši pasniegt savu biznesa ideju
(ar efektīvām prezentācijas tehnikām),
- dalāmies piemēros un pārbaudītās atziņās par mazbudžeta mārketingu,
- izceļam radošo industriju (partnerību) saulītē un parādām
radošo prātu spēju stiprināt privātā biznesa konkurētspēju,
- kā
pelna lielu naudu XXI gadsimtā? Vai Tev ir BIZNESS vai P-IZNESS?
- kāpēc sociālā uzņēmējdarbība var būt perspektīvs biznesa modelis reģionos?
- atgādinām par nepieciešamību aizsargāt savu biznesa ideju (un dalāmies uzņēmēju pieredzē).
Šādu - ar dzirksti acīs, kompetenču somu plecā, izglītotu un atvērtu sabiedrību ZINIS vēlētos redzēt vairāk - Latvijā.
Mūsu galvenās mērķa grupas ir:
- ideju autori un jaunie uzņēmēji
- pašvaldības un plānošanas reģioni
- valsts pārvaldes institūcijas
- nevalstiskās organizācijas
- šad tad mūs sameklē arī privātais sektors un saka - "mēs gribam paskatīties uz sevi no malas!"